شناسهٔ خبر: 172655 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مهاباد خبر داد؛

روکش آسفالت ۶ کیلومتر از راه‌های ارتباطی شهرستان مهاباد در سال جاری

87e2c039-007a-4998-adee-57cab7ce41c4.jpg عملیات روکش آسفالت ۶ کیلومتر از راه‌های ارتباطی شهرستان مهاباد در سه ماهه نخست سال جاری اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رحمت نوید نیا رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مهاباد با اعلام خبر پاک‌سازی و تسطیح ۲۵ کیلومتر از حریم راه‌های این شهرستان در سال جاری گفت: همچنین در این مدت ۶۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان مهاباد به منظور ایجاد بستر مناسب در حریم و سطح جاده رگلاژ، تسطیح و یا شانه سازی و عملیات روکش آسفالت ۶ کیلومتر از راه‌های ارتباطی شهرستان مهاباد در سه ماهه نخست سال جاری اجرایی شد.

نوید نیا تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری در راستای افزایش آگاهی کاربران جاده‌ای و همچنین افزایش ضریب ایمنی در محورهای مواصلاتی شهرستان مهاباد علاوه بر نصب ۴۰ عدد تابلو, علائم ایمنی و هشدار دهنده، ۷۰ عدد تابلو و علائم ایمنی نیز شستشو شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: تعمیر ۴۰ چراغ هشدار دهنده و چشمک زن و ۷۵ عدد تیر چراغ روشنایی یا تابلو های برق، نصب ۳۰ متر نیوجرسی، بازسازی و نصب ۱۰۰۰ متر گاردریل از سایر اقدامات انجام شده اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مهاباد در سه ماهه اول سال جاری است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مهاباد با اشاره به نخاله برداری ۲۷۰ تن در محدوده این شهرستان تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی ۶ کیلومتر شانه سازی،۵ کیلومتر شن ریزی راه‌های فرعی و روستایی و چاله پر کنی با استفاده از ۵۰ تن آسفالت سردوگرم نیز توسط راهداران شهرستان مهاباد انجام گرفته است.